17. 20 oktober Las Vegas

16 april 2021 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag zijn we in Las Vegas gebleven. Om te beginnen naar Pawn Stars, Ruud kijkt hier altijd naar en het is dan wel heel leuk om dat eens te bekijken. De volgende keer op TV extra leuk want dan hebben we er zelf rondgelopen.

Pawn Stars Las Vegas

Daarna het noordelijk deel van de Strip gelopen en bij een aantal hotels binnen gekeken. Onvoorstelbaar wat ze hier kunnen. Binnen in het Venetian waan je je echt in Italie! Je hebt gewoon geen idee meer dat je in een hotel bent.

Las Vegas binnen in een hotelLas Vegas binnen in een hotel

Las Vegas binnen in een hotel

En zo'n bord is geen overbodige luxe, de hotels zijn zo groot dat je echt de weg kwijt kan raken.

Al met al hebben we +/- 7 km gelopen, we hebben maar 4 hotels gezien! De dag vliegt voorbij, er is zoveel te zien en we doen zoveel indrukken op.  s Avonds nog 2 hotels vlak bij in, nog even in de bar en dan ( rond 23.00 uur  ) naar de kamer. Het is mooi geweest voor vandaag.