2. Monterey - Yosemite National Park - Sequoia National Park - Kings Canyon

4 april 2021 - Nederland, Nederland

Vanuit San Francisco gaan we via Highway 1 naar Monterey, wat maakt deze weg een indruk. In Monterey gaan we voor het eerst naar een Wallmart, we kijken onze ogen uit!

in de Wallmart

Na de overnachting in Monterey richting Yosemite National Park. In Monterey is het mooi weer, dus we hebben de korte broek aan. Staan er helemaal niet bij stil dat Yosemite National Park een heel stuk hoger ligt en dat het daar koud zal zijn. Maar dat is dus wel zo!

Yosemite National Park

Deze dag hebben we maar een heel klein stukje van Yosemite gezien en gaan ervan uit dat we de volgende dag rustig de tijd hebben. Maar het weer slaat om en een deel van de route is al afgezet, we kunnen niet verder rijden. Het regent ook behoorlijk hard, dus we doen nog wel een poging om te wandelen maar geven het al snel op.

De volgende dag gaan we naar Sequoia National Park  en Kings Canyon en hebben we gelukkig beter weer. Hier zien we een beer, heel spannend en mooi om te zien.