20. 23 oktober van Las Vegas naar New York

16 april 2021 - New York City, Verenigde Staten

Om  5.00 uur op, we moeten vroeg vliegen. Een heel voorspoedige reis, we landen op Newark en gaan met de metro naar Penn Station, ons hotel is op loopafstand. Penn Station is heeeeeel druk, Ruud loopt voor mij uit en ik ben hem al snel kwijt. Help..............dit vind ik niet fijn. Gelukkig heeft hij in de gaten dat ik niet meer achter hem loop en nu blijven we dicht bij elkaar. We gaan aan de verkeerde kant het station uit, waardoor we veel verder met onze koffers moeten lopen dan nodig was. Jammer dan, we zijn weer buiten en de drukte uit. Door het tijdsverschil van 3 uur , zijn we tegen 17.30 uur in het hotel. Het voordeel is, dat we nu alvast een "kleine jetlag" hebben en hopen dat het straks thuis mee zal vallen. Even opfrissen een naar Times Square, koffie bij Starbucks, tijdje rondgelopen.  We zijn al vaker in New York geweest maar het blijft  apart dat we de weg kennen in zo'n wereldstad.