6. Grand Canyon - Sedona - Los Angeles

5 april 2021 - Braamt, Nederland

Laat in de middag komen we bij de Grand Canyon aan, precies op tijd voor de zonsondergang. We hebben zitten genieten tot de zon echt onder was.

Grand Canyon

Daarna nog op zoek naar ons hotel, het is inmiddels helemaal donker en de navigatie doet niet wat zou moeten, dus het heeft wel even geduurd voordat we het hotel hebben gevonden. We hebben nog een volle dag in de Grand Canyon, gaan de volgende dag met de shuttle bus naar het eindpunt en wandelen langs de rim weer terug. Een simpele maar heerlijke wandeling, stoppen wanneer we willen en rustig kijken naar al het moois.

Na de Grand Canyon gaat het richting Sedona, onderweg nog langs Sunset Crater Vulcona National Monument

Sunset Crater Vulcona National MonumentSunset Crater Vulcona National Monument

In Sedona blijven we ook nog een volle dag en daarna gaan we richting Los Angeles.  Vanaf nu heb ik geen foto's meer. In Los Angeles overvalt de drukte op de wegen en in de stad ons, waren de afgelopen tijd zo gewend aan rust en ruimte. Hier zijn we ook nog 2 nachten, gaan uiteraard naar de bekende punten en maken een tour met een hop on / hop off bus > dit doen we normaal nooit maar Ruud heeft geen zin om in Los Angeles met de auto rond te rijden.

Aan het eind van de vakantie komen we tot de conclusie: dit was zeker niet eenmalig. We hebben een hele drukke reis gehad, en er zijn veel plekken die we nog eens terug willen zien maar dan meer tijd om te wandelen en te genieten.