Dag 18. Dinsdag 27 Juni van Kolding naar Aabenraa

27 juni 2023 - Aabenraa, Denemarken

Het werd in de loop van de avond nog druk op de camperplaats. Vanmorgen op tijd weer wakker, rustig aan gedaan en weer door richting  Zuid Denemarken. We hebben maar 1,5 uur gereden en staan nu op een mooie plek midden in Aabenraa .Na de lunch gaan we een wandeling naar het stadje en langs het water maken.

Strand van AabenraaStrand van AabenraaStrand van AabenraaStrand van AabenraaStrand van AabenraaStrand van Aabenraa

Dan komen we langs de jachthaven en zien daar ook een camperplaats. Ruud baalt.......maar we komen tot de ontdekking dat het nu niet zo'n goede plek is. Het waait hard en als de zon weg is koelt het af. De camperplaats ligt naast het strand en het zand waait alle kanten op. Onze camperplaats ligt heel beschut en daar kunnen we lekker buiten zitten. Dus toch een goede keus. Ongeveer 2,5 uur gelopen, rest van de middag niets bijzonders gedaan.

Gereden:  80km    Temperatuur 20 graden zon en bewolking. Overnachting  Citycamp Aabenraa

City Camp AabenraaCity Camp Aabenraa

DKK 200 / € 27 in dit bedrag zit een borg je betaalt verder verbruikt. Wij betalen nu DKK 155 / € 21 campercontact sitecode 8203