Dag 08. Vrijdag 13 Oktober van Corfu naar Rotterdam

13 oktober 2023 - Braamt, Nederland

Vanmorgen nog een prachtige zons opkomst. We zitten hier 1e rang, echt genieten.

20231013_072240IMG-20231013-WA0000

De wekker stond voor de zekerheid op 07.30 uur maar waren allebei al eerder wakker. Ruim de tijd, op ons gemakje ontbijten. Ruud gaat afwassen en ik ga de laatste spulletjes inpakken. Koffer dicht en klaar voor de terugreis. Vlak voor het vliegveld tanken, voor € 41,36 hebben we de hele vakantie rondgereden. De afstanden zijn niet groot, maar omdat het veel berg op / berg af is zijn is de reistijd wat langer. Als we de auto hebben ingeleverd koffer afgeven en de security door. Het gaat vlot, nu wachten tot we kunnen boarden. Vlucht gaat voorspoedig en om 13.15 uur zijn we weer in Rotterdam.

Het was een heerlijke vakantie, lekker gewandeld, gelezen en tijd voor elkaar. Volgende reis zal waarschijnlijk ergens in Maart zijn. En dan gaat mijn moeder weer met ons mee. De vakantie naar Lanzarote met zn drietjes is ons allemaal goed bevallen, dus dat gaan we vaker doen.