Vrijdag 22 oktober weer naar huis en terugblik

22 oktober 2021 - Braamt, Nederland

Om 08.00 uur op, voor de zekerheid de wekker gezet. Dat is eigenlijk niet nodig want we zijn de hele vakantie op tijd wakker. Op ons gemakje ontbijten, bijna alles is op. Er is alleen nog water toiletpapier en keukenrol over, dat laten we maar staan. Onderweg naar het vliegveld willen we nog wat verse broodjes halen voor in het vliegtuig. Maar het gaat ergens mis met een afslag en ineens zijn we al op het vliegveld.  Auto inleveren en dan zijn we om klaar om in te checken. De vlucht gaat om 12.15 uur we hebben genoeg tijd maar wat een drukte binnen😡 Het duurt een hele tijd voordat onze vlucht  op de borden staat. Iedereen loopt door elkaar te rennen, er gaan 3 vluchten naar Duitsland bij 1 balie, kortom chaos. Op de heenreis konden we niet online inchecken, daar heb ik voor de terugreis niet naar gekeken. En helaas zitten we nu niet naast elkaar, er zitten 2 rijen tussen. De security check gaat wel erg snel, koffie en een broodje halen en dan kunnen we al aan boord. Ruud zit bij de nooduitgang hij heeft beenruimte genoeg zo. Als we in Eindhoven landen gaat het snel, koffers en auto ophalen en gaan. Helaas is het door het slechte weer en de herfstvakantie druk op de weg zodat we toch pas om 17.30 uur thuis zijn.

We kijken terug op een heerlijke vakantie. In 9 dagen totaal 850 km gereden ( € 64 aan benzine op gemaakt ) en 65 km gelopen. Dat is een gemiddelde van 7 km per dag, voor een vakantie niet zoveel. Op vakantie hebben we nogal de neiging om almaar door te gaan en weinig rust te nemen. Deze keer ook bewust wat dagen op tijd weer bij het appartement of 's morgens later weg . Dat is eigenlijk heel goed bevallen! Het weer was prima alleen de eerste dagen regen. Maar daar hebben we eigenlijk geen last van gehad.  Daarna wel bewolkt maar droog, top dus.

Nu hebben we nog een weekje thuis vakantie en..........de volgende vakantie staat al weer in de planning. We hopen in 2022 toch eindelijk weer naar Amerika te gaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade