Naam:
Foto’s:
2407
Video’s:

Over ons

In 2009 hebben we een rondreis in het Zuidwesten van Amerika gemaakt.  We reizen graag en hebben  al diverse landen bezocht, en ook nu was het de bedoeling dat dit eenmalig zou zijn. Maar...........we zijn verslingerd geraakt aan dit prachtige land en zijn sindsdien ieder jaar ( soms 2x ) in Amerika te vinden. In het begin rondreizen met de auto en overnachting in hotels. Sinds een paar jaar reizen we met een camper. Kamperen op de mooiste plekken midden in de natuur is super!

In 2018 heb ik voor de eerste keer een reisverslag bijgehouden. Van de reizen 2009-2017 heb ik wel de route / overnachtingsplekken en natuurlijk de foto's, maar geen reisverslag. Omdat ik het toch leuk vind als deze reizen ook op het blog staan ( dan is het compleet )  zijn de verslagen van deze reizen gemaakt met behulp van oude aantekeningen en de route. Het is dus geen "live"verslag en niet van dag tot dag, maar geeft wel een goede impressie van de gemaakte reizen.

Vanaf 2021 niet alleen Amerika-reizen, maar ook de reizen naar andere landen.

Bezochte landen

Wij hebben 28 landen (11%) bezocht:

Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Italië, Kenia, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Nederland, Nicaragua, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Swaziland, Tanzania, Thailand, Turkije, Verenigde Staten, Vietnam, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.