Dag 20. Donderdag 29 Juni van Stuhr naar Druten

29 juni 2023 - Druten, Nederland

Er zijn in de loop van de middag heel wat Nederlandse campers bijgekomen. We staan op een Nederlandse enclave 🤣 Dit is een van de duurste overnachtingen maar zeker niet de mooiste plek. Maar voor nu is het prima, hier in de buurt kon ik ook niets anders vinden en dit ligt gunstig. En daarom hadden we deze ook voor de heenreis uitgezocht.

Om 08.15 uur rijden we weg. Mooi op tijd maar wel rustig aan gedaan. Onderweg uiteraard nog een bakje koffie en tegen 12.00 uur zijn we thuis. Fietsen eraf, tassen naar binnen. Wel raar om dan meteen weer weg te gaan. We kletsen nog een tijdje met de buren die de camper komen bekijken. Dan gaan we weer op pad voor het laatste stuk naar Druten. Lekkere broodjes gehaald voor de lunch daar stoppen we onderweg voor. We hebben tijd genoeg, fijn zo. En we eten onze broodjes op een heel bekend plekje hier wandelen we bijna iedere dag langs.

Lunchplekje onderweg

In Druten alvast aftanken en dan naar de jachthaven. Prachtige plek weer met een druk scheepvaartverkeer dus veel te zien.

Jachthaven DrutenJachthaven DrutenJachthaven Druten

Eind van de middag een fikse regenbui maar ook vanuit de camper is genoeg te zien.Als de bui is overgewaaid lopen we nog een stuk over de dijk, lekker uitwaaien.

Vanavond gaan we op het bunkerschip wat in de Jachthaven ligt eten. Het smaakt erg goed we zitten er gezellig.

Heerlijk eten in het restaurant van de Jachthaven

En dan is de vakantie toch echt voorbij. In de camper drinken we nog een wijntje en mijmeren over de afgelopen 3 weken

Laatste wijntjes in de camper

Prachtige zonsondergang we zitten 1e rang in onze camper

20230629_214916IMG-20230629-WA0004IMG-20230629-WA0003IMG-20230629-WA0002

Gereden: 330 km  Temperatuur 24 graden  bewolkt en eind van de middag regen. Overnachting Jachthaven Veerdam in Druten.€ 20

Jachthaven DrutenJachthaven Druten