Dag 19. Woensdag 28 Juni van Aabenraa naar Stuhr (Duitsland)

28 juni 2023 - Stuhr, Duitsland

Vandaag rijden we weer wat verder, we gaan naar Stuhr. Dat ligt net voorbij Bremen en dan zijn we in ieder geval Hamburg voorbij. Op de heenreis hebben we ook in Stuhr overnacht we gaan naar dezelfde camping. Het is heerlijk om zo richting Nederland te gaan. Geen lange reisdagen maar 's morgens lekker rustig aan. Omdat we altijd vroeg op zijn rijden we voor 9 uur al weer weg. In de middag op de volgende bestemming en dan tijd genoeg om te wandelen en te relaxen. Nu voelt het ook niet als naar huis gaan maar blijven het lekkere vakantiedagen. Goede planning zo.

Voordat we het weten zijn we Hamburg voorbij. Wat een mazzel, helemaal geen file. Hier hadden we wel op vertraging gerekend dus dat valt reuze mee. Onderweg een paar keer koffiepauze en nog een keer tanken. Ruud had gekeken wat de diesel in Duitsland kost , dat is rond € 1,70. Nu weten we wel dat het langs de snelweg duurder is maar op € 2,13 had hij toch niet gerekend🤔 Niets aan te doen we moeten toch tanken.

Voordat we naar de camping gaan halen we nog lekkere verse Duitse broodjes voor de lunch. Omdat het zo voorspoedig gaat eten we niet onderweg maar op de camping. Er zijn nog 2 eitjes en er is nog sap. De restjes worden nu opgemaakt.

Helaas zijn we nog iets te vroeg we kunnen pas om 14.00 uur inchecken. Geen probleem we eten in de camper en tegen de tijd dat we klaar zijn kunnen we ook inchecken. Onze gegevens staan nog in de computer dus we zijn zo klaar.

Als alles op zijn plek staat gaan we met behulp van Google Maps een wandeling maken. Je loopt zo het buitengebied/ natuurgebied in, het is hier mooi.

Wandeling bij de campingWandeling bij de campingWandeling bij de campingWandeling bij de camping

Wandeling bij de camping

Na het eten een minder leuk klusje: inpakken en schoonmaken. Morgen rijden we eerst langs huis omdat de fietsen niet op de auto mee terug kunnen. En dan vind ik het wel net zo handig om alles zoveel mogelijk klaar te hebben. Er hoeven dan maar een paar kleine tasjes mee naar Druten en vrijdag in de auto. Hoeven we morgen in Druten bijna niets meer te doen.

Gereden: 304 km . Temperatuur 22 graden zwaar bewolkt. Overnachting Steller See camping in Stuhr. € 28,10

Campingplatz am Steller SeeCampingplatz am Steller See