Nog even geduld

1 maart 2023 - Braamt, Nederland

Eind vorig jaar hebben we weer een aantal zon bestemmingen uitgezocht om in Maart een weekje naar toe te gaan. Een paar eisen: niet te ver vliegen en vertrekken vanaf Eindhoven / lekkere temperatuur maar niet te warm / mooi appartement of vakantiehuis voor 3 personen / wandelingen maar ook bezienswaardigheden.........Lanzarote heeft het voor ons allemaal. Dit keer gaat mijn moeder met ons mee, gezellig! Daarom een vakantiehuis voor 3 personen, op booking.com heb ik een mooi huis gevonden met 2 badkamers, grote woonkamer/ keuken en ook buiten genoeg ruimte. Direct aan het strand,  super. Klik op de naam dan kom je op de website.

Casa Helena del Mar

Ook nu weer via My maps een overzicht gemaakt van wat we allemaal kunnen doen. Zoals altijd zoveel uitgezocht dat we genoeg keus hebben. Maar het plan is wel om alles lekker relaxed te doen. Uiteraard wandelen maar geen lange zware wandeling, met de auto rond, lezen, langs het strand wandelen, kortom lekker genieten en tijd voor elkaar.

Lanzarote my maps

We vliegen zaterdag 18 maart om 06.55 uur en zijn om 10.10 uur in Lanzarote. Mooie tijd dan hebben we de hele dag nog voor ons. Auto ophalen, wat boodschappen, vanaf 14.00 uur kunnen we inchecken. De afstanden zijn niet zo groot op Lanzarote het is maar een half uurtje rijden. De eigenaar van Casa Helena heeft aangeboden ons van het vliegveld op te halen. Voor ons niet nodig want we hebben een auto gehuurd maar een goede service!