Colorado en New Mexico 2018 Voorbereidingen

7 augustus 2018

Voorbereidingen

Dit jaar ( 2018 ) hebben we gekozen voor 2 vakanties. In April hebben we 3,5 week met de camper rondgetrokken. In Oktober 2 weken vakantie gepland, en het was nog niet duidelijk wat het zou worden. Uiteindelijk waren we er toch nog wel weer snel uit,  in ieder geval Amerika! We boeken onze reis altijd bij onze vaste reisorganisatie , maar dit keer hebben we ervoor gekozen om alles zelf te regelen. De reis gaat naar Colorado en New Mexico. In Januari de ticketprijzen naar Denver in de gaten gehouden en we hebben tickets tegen een goede prijs. We vliegen nu met United Airlines via Frankfurt naar Denver. De auto geboekt en via booking.com de hotels vastgelegd. Nu de reisdatum dichterbij komt, zijn we toch weer naar de hotels aan t kijken. De route is nog hetzelfde, maar er is wel wat gewijzigd in de hotels. Maar dat is het voordeel van booking.com, zonder kosten annuleren en weer een nieuw hotel boeken is ideaal.