Zaterdag 6 oktober naar Calhan Painted Mines

6 oktober 2018 - Cripple Creek, Colorado, Verenigde Staten

Hotel in Cripple Creek

Gereden 169 mijl  / 270 km                                                                                                        Het weer:  -2 nacht 4 overdag. 58% kans op sneeuw.

Eindelijk een Jeep!

Eerst een foto van de Jeep😎

Vanochtend om 05.00 uur wakker. Nog wel even blijven liggen maar dan toch maar uit bed we zijn uitgeslapen. Na t ontbijt gaan we eerst boodschappen doen. We hebben niet veel nodig maar het is ook altijd weer leuk om rond te kijken en je te verbazen over wat allemaal wordt verkocht. Als je last hebt van keuzestress moet je niet in een Amerikaanse supermarkt boodschappen gaan doen. Dit zijn de schappen met saladedressing

Saladedressing

Daarna staan de Calhan Painted Mines op het programma. Dat ligt 2 uur rijden ten oosten van Cripple Creek. De weersvoorspelling is daar iets beter rond 8 graden geen kans op regen. De weergoden hebben het goed met ons voor onderweg is het bewolkt maar als we in het park zijn breekt de zon door. En dat is natuurlijk super want de mooie kleuren van de rotsen zie je alleen als de zon erop schijnt. Dit is helemaal ons gebied we houden erg van deze mooie gekleurde rotsen.  We hebben ze al op verschillende plekken gezien maar het blijft fantastisch. Het is geen groot gebied maar we hebben er heerlijk een paar uurtjes rondgedwaald.

Calhan Painted MinesCalan Painted Mines

De zon schijnt wel maar er staat een frisse wind en uiteindelijk gaan we weer terug naar de auto. Onderweg naar Cripple Creek een lekkere hazelnootkoffie bij de Starbucks gehaald.

De weersvoorspelling voor vandaag was niet zo goed maar gelukkig trekken wij ons daar niets van aan. We hebben heerlijk in de zon gewandeld en als we terug zijn in Cripple Creek blijkt er nog geen sneeuwvlokje te liggen.

Tegen 16.00 uur zijn we weer op de kamer, een paar uurtjes relaxen en dan het stadje in om te eten.

1. Zus en Frits:
    7 oktober 2018
    Staat stoer Ruud de jeep😁 prachtige foto's