Voorbereiding Zweden met de camper

17 april 2023 - Braamt, Nederland

Reizen met een camper bevalt ons erg goed, dit jaar gaan we 3 weken met een gehuurde camper naar Zweden. Ook nu gaan we weer met Alwie en Agnes, zij zijn inmiddels zo enthousiast geworden dat ze zelf een camper hebben gekocht! Wij hebben een Elnagh Baron B 73-18 gehuurd.Klik hier om de camper te bekijken Natuurlijk een stuk kleiner dan de campers die we in Amerika hadden maar groot genoeg voor ons tweetjes. Vrijdag 9 juni halen we de camper op.  Met Alwie en Agnes spreken we af op Camping Steller See in de buurt van Bremen. Deze camping hebben we gereserveerd omdat we zeker willen zijn van een plekje naast elkaar. Omdat wij pas in de loop van de middag de camper op kunnen halen en we eerst nog langs huis moeten is dit het makkelijkste. Wij zullen nog ongeveer 3 uur moeten rijden, voor Alwie en Agnes is het dichterbij en zij kunnen gaan wanneer ze willen. Als we elkaar op de camping zien kan de vakantie beginnen! We gaan eerst langs huis omdat we de fietsen mee willen nemen  ( wie had dat ooit gedacht🤣 ) maar het lijkt ons wel handig om die bij ons te hebben. Dan de tassen in de camper / boodschappen in de koelkast en gaan. Uitpakken doen we op de camping. Zaterdag rijden we tot Galsklint Camping in Denemarken Ook deze gereserveerd omdat het zaterdag is en we zeker willen zijn van een plekje. Vanaf zondag niets meer gereserveerd, we willen vrijheid om links of rechts af te gaan als we dat willen. En het is de bedoeling om zo min mogelijk op campings te staan, maar mooie plekken in de natuur te zoeken. De route die we hebben gekozen gaat via de tolbrug. Via Combi brug ticket krijg je korting als vantevoren de tickets worden geboekt. In ons geval betalen we door de lengte en hoogte ( Lengte is circa. 7.3mtr | Breedte is circa. 2.25mtr | Hoogte is circa. 2.9mtr ) van de camper € 178 enkele reis. Uiteraard kun je ook nu weer via Zweden My Maps de route en alles wat we hebben uitgezocht bekijken.

1. Jorinde Klomp:
    26 mei 2023
    Goede reis!
  2. Herminet en Anja:
    10 juni 2023
    Ruud en Friedi, fijne vakantie. We zijn weer benieuwd naar jullie avonturen. Geniet ervan.
    Groetjes