Vrijdag 5 oktober Amsterdam- Frankfurt - Denver - Cripple Creek

5 oktober 2018 - Cripple Creek, Colorado, Verenigde Staten

Hotel:  Hospitality House and Travel Park .  Gereden 114 mijl /  121 km

Gisteravond zijn we, zoals gewoonlijk, naar het van der Valk hotel bij Schiphol gegaan. Dat is altijd een heerlijk relaxt begin van de reis. Vanmorgen om 06.45 uur op en met de shuttle van 07.20 uur naar Schiphol. Omdat we gisteren al zijn ingecheckt hoeven we alleen de instapkaarten nog te printen.  Geen rijen bij de douane dus dat is snel geregeld. Eerst maar eens ontbijten en koffie. Ook het boarden gaat vlot.Overstappen in Frankfurt we hebben een half uur  in het vliegtuig gewacht tot we konden vertrekken omdat er niemand was om de bagage in te laden.........Maar alles is uiteindelijk goedgekomen. Een voorspoedige vlucht en met een kwartiertje vertraging in Denver geland. Ook hier soepeltjes door de douane. Het is inmiddels 00.20 uur plaatselijke tijd 15.50 uur. Met de shuttlebus naar Budgetcar het vliegveld van Denver is groot we zitten een kwartiertje in de bus. Bij Budgetcars de onvermijdelijke vraag " wilt u een upgrade?" Wij hebben al een Ford Explorer dus t antwoord is nee.Maar......ze heeft een Jeep Wrangler in de aanbieding dus Ruud z'n oogjes gaan al glimmen. Bijkomende kosten US $ 10 pd dus we zeggen weer nee. Staan nog wel een tijdje met haar te kletsen en als we gaan zegt ze: I like you people you get the upgrade for free!  Een happy Ruud dus.

Onderweg naar Cripple Creek helaas nog file en uiteindelijk zijn we rond 22.00 uur (voor ons gevoel 06.00 in de ochtend ) in het hotel. Al met al bijna 24 uur onderweg dus. Koffers op de kamer en naar bed.

1. Zus en Frits:
    6 oktober 2018
    Ruud veel succes met je jeep
  2. Edwin:
    7 oktober 2018