Dag 07. Donderdag 15 Juni van Axeltorp naar Kostavagen Strand

15 juni 2023 - Fagerhult, Zweden

Het is weer tijd om dit prachtige plekje te verlaten en door te reizen. Volgende bestemming is Kostavagen Strand   (vlak bij Kosta bekend van het mooie glaswerk) Om 08.45 uur zijn we klaar voor vertrek. Het is niet ver. De laatste 3 km gaan over een gravelweg maar het is goed te doen. En oh wat een prachtige plek weer!

Kostavagen StrandKostavagen Strand

Er is nog helemaal niemand dus we hebben de keus waar we gaan staan. Eerst koffie en dan gaat Ruud zijn hengel gebruiksklaar maken. Wat een gepruts, maar uiteindelijk lukt het wel. Even uitproberen maar we gaan eerst wandelen. Alwie en Agnes gaan rechtsaf en wij gaan linksaf, we zien elkaar straks wel weer. We lopen gewoon het bospad een eind af en draaien om als we het genoeg vinden.

Wandeling in het bosWandeling in het bosWandeling in het bos

Onderweg zien we een woonhuis dit is wel een km of 5 /6 van de doorgaande weg. Nu in de vakantie vind ik het heerlijk maar om nou zo te wonen............Ook zien we een soort hutje.

Hutje in het bos

Weer terug bij de camper een late lunch en dan zijn we nog heel druk met lezen en vissen.

Vissen aan Kostavagen StrandVissen aan Kostavagen Strand

Wat een rust hier we horen alleen de vogels. In de loop vd middag komt nog 1  camper.

Douchen in de camper gaat goed. De douchecabine is ruim genoeg en in een kwartiertje is het water warm. Even natmaken, dan de kraan uit, inzepen en afspoelen.Klaar. Je leert zo wel zuinig met water om te gaan, maar we zijn wel weer fris. We kunnen 3 dagen zonder voorzieningen staan. Daarna kijk ik op de Park4night app waar we water kunnen vullen en de tanks kunnen legen. Onderweg als we rijden met de usb kabel de telefoons opladen. We proberen de telefoon zo min mogelijk te gebruiken. We willen natuurlijk wel bereikbaar zijn voor het thuisfront, foto's maken en het blog bijhouden.Maar verder wordt de telefoon niet gebruikt. Het is niet erg om een paar weken niet gedachteloos de telefoon te pakken maar ook dat wat bewuster te doen.

Gereden: 90km. Temperatuur 25 graden. Overnachting Kostavagen Strand.

Kostavagen StrandKostavagen Sttand

Gratis, geen voorzieningen. Campercontact sitecode 82947.