Dag 22 donderdag 28 maart van Red Rock Canyon naar Main Street Station RV in Las Vegas

28 maart 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Voor we gaan nog een uurtje gewandeld, nog een kopje koffie en dan richting Las Vegas. Vanavond staan we op Main Street Station RV dat is niets bijzonders meer een grote parkeerplaats. Wel een prima plek om te staan, we kunnen wassen zodat alles weer schoon de koffer in gaat. Dat is fijn, we komen zondag thuis en maandag weer werken, dan hoeft thuis alleen maar de koffer uitgepakt te worden en kan alles zo de kast weer in😊. Deze camping is vlak bij Fremont Street, dat is Downtown Las Vegas met de oude casino's.

Als alles schoon en ingepakt is wandelen we naar Downtown Las Vegas, daar zijn de trouwkapelletjes, zijn we nog nooit geweest.

Gaan we nog een keer trouwen?Gaan we nog een keer trouwen?

Wedding Chapel

Ook komen we langs Pawn Stars, bekend van TV

Pawn Stars

Op het overdekte deel van Fremont Street spelen bandjes, zijn lichtshows en straatartiesten. Druk en herrie.........een heel verschil met de rust van de afgelopen 3 weken. De filmpjes geven enigzins een idee hoe het is. Leuk voor 1 avond. Wel lekker een wijntje/biertje gedronken en kijken naar alles wat voorbij komt.

Fremont Street Las VegasFremont Street Las VegasMain Street Station RV Las Vegas

Overnachting:  Main Street Station RV in  Las Vegas  kosten $ 31. Gereden 40 mijl /  64 km. Temperatuur min  10 max 24  zon