Dag 23 vrijdag 29 maart Camper inleveren en dagje Las Vegas

29 maart 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Helaas, aan alles komt een eind en dus ook aan deze heerlijke vakantie. De laatste dingen moeten nog worden ingepakt maar we hebben geen haast de camper kan tot 11.00 uur worden ingeleverd. Alle gekochte en nu overbodige " huisraad" laten we achter bij El Monte daar is een speciale plek voor. Nieuwe reizigers kunnen daartussen kijken of ze wat kunnen gebruiken.

Het hotel is door de reisorganisatie betaald, maar ter plekke moet wel nog een resort fee van $ 40 worden betaald. Ik vind dat zo raar, waarom zit dat niet gewoon in de kamerprijs??? Zo is de kamer een stuk duurder dan het lijkt. Maar goed, niets aan te doen. In het hotel eerst online inchecken, dan is dat maar vast klaar. Lekker opfrissen en dan de Strip op.

Selfie in de spiegelSelfie in de spiegel😂

Wat eten, wat drinken, de Strip af slenteren en uiteraard naar het Bellagio voor de fonteinen. Dat blijft mooi ook al hebben we dat al vaker gezien. Op het filmpje is het ook mooi te zien.

Fontein van het BellagioFontein en de lobby van het BellagioVoorjaar in het BellagioLobby van het Bellagio

Er moet nog gegokt worden en Ruud wil een $5 fiche van New York New York om zijn verzameling aan te vullen ( hij heeft er al 2😂)

Las Vegas by night

We vliegen om 10.25 uur, moeten eerst nog een taxi regelen ,morgenvroeg om 07.00 uur vertrekken we richting vliegveld en landen zondag 31 maart om 09.20 uur weer op Schiphol.

Excalibur

Overnachting:  Excalibur Hotel Las Vegas kosten $ 40 resort fee. Temperatuur min  12 max  22  zon

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Zus en Frits:
    30 maart 2019
    Was weer leuk om te vogen het was prachtig, goede reis terug,
  2. Zus en Frits:
    30 maart 2019