Weer niet naar Amerika maar een weekje Portugal.

8 maart 2022 - Braamt, Nederland

Ik verval in herhalingen, maar weer gaat de geplande reis in Maart naar Amerika niet door. In juni 2021 geboekt vol vertrouwen dat de reis door zal gaan. Helaas krijgen we eind december 2021 een update mbt reizen naar Amerika . Testen bij zowel heen- als terugreis ( dat is geen probleem  ) en bij terugkeer naar Nederland 10 dagen in quarantaine. En dat laatste zien we niet zitten. Omdat de reis wel gewoon uitgevoerd kan worden kunnen we niet gratis annuleren. Als we nu annuleren zijn de kosten nog niet zo hoog. Niemand weet hoe het in Maart is en wat dan de restricties zijn. Ik wil liever niet meer gaan, Ruud wil nog wel wachten maar vindt het ook prima om te annuleren. We nemen het zekere voor het onzekere, de reis gaat niet door. Uiteraard hadden we achteraf gewoon kunnen gaan.............ik ben soms te voorzichtig.

En nu gaan we een weekje naar Vilamoura aan de Algarve, van zondag 10 april tm zondag 17 april. Maandag nog vrij want dat is 2e Paasdag, dus dat is lekker. In Vilamoura hebben we een appartement geboekt met uitzicht op de jachthaven.

249027392249027375

Op loopafstand van strand en boulevard, we hebben er zin!   Auto erbij gehuurd, een temperatuur rond de 20 graden,komt helemaal goed.