De vakantie in Oktober staat vast, maar de bestemming blijft lang onzeker.

10 oktober 2021 - Braamt, Nederland

In 2020 hebben we vol goede moed een camper rondreis naar Texas geboekt met vertrek in Maart 2021. Ook een weekje naar Kreta met vertrek in Juni was in 2020 al geboekt. In Januari is al wel duidelijk dat de reis naar Amerika in Maart niet door kan gaan, dus we boeken om naar Oktober 2021.

Helaas gaat de vakantie in Juni naar Kreta niet door. In Juni hebben we 2 weken vakantie, dat blijft wel staan en we vermaken ons prima in Nederland. Veel gewandeld, dagje naar zee, paar dagen naar Limburg, helemaal prima. Of we naar Amerika kunnen gaan blijft lang onzeker en begin September is het duidelijk :  voor de 2e keer dit jaar gaat de reis naar Amerika niet door. We hebben 3 weken vakantie in Oktober, en we zien het niet zo zitten om dan ( net als in Juni ) in Nederland te blijven. Aangezien Kreta in Juni niet door ging en de temperatuur in Oktober prima is, besluiten we om 10 dagen naar Kreta te gaan.

Vertrek woensdag 13 Oktober vanuit Eindhoven naar Heraklion, daar halen we een huurauto op. In Tylisos ( een half uurtje ten westen van Heraklion ) hebben we een appartement gehuurd ( Ktima Kares  ). Vrijdag 22 Oktober weer naar huis, daarna hebben we nog een weekje vakantie.

Het is inmiddels 2 jaar geleden dat we voor het laatst op vakantie zijn geweest ( Oktober 2019 naar Zakynthos ) dus we hebben er zin in!

Als je mijn blog volgt voor de reizen naar Amerika, hoop ik dat je  het leuk vindt om ook deze reis naar Kreta te volgen. Ik ben met het blog gestart voor de reizen naar Amerika, maar er zijn natuurlijk nog zoveel andere mooie plekken op de wereld. En omdat ik het leuk vind om een blog bij te houden, ben ik van plan dat ook voor andere bestemmingen dan Amerika te doen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl