Niet veel voor bereid dit keer

27 september 2023 - Braamt, Nederland

Vrijdag 6 Oktober vliegen we naar Corfu. We hebben via Eliza was Here een mooi appartement ( suite) inclusief huurauto geboekt. https://www.elizawashere.nl/griekenland/corfu/gastouri/niki-apartments

Dit keer vliegen we vanaf Rotterdam en........we slapen in het Fletcher hotel op het vliegveld. Donderdag aan het eind van de dag naar Rotterdam,  een relaxte start van de vakantie. Vrijdag vliegen we om 07.00 uur en zijn om 10.40 uur in Griekenland.

Corfu is een klein eiland met een mooie natuur en bezienswaardigheden. We hebben een wandelkaart dus dat komt helemaal goed.

Verder heb ik weinig uitgezocht, dit keer maar eens wat meer per dag bekijken wat we willen gaan doen. In ieder geval wandelen en met de auto rond. Maar stiekem kan ik het toch niet laten, klik op My maps alles wat ik toch heb uitgezocht

Bij het appartement is ook een zwembad, lekker om aan het eind van de dag nog een paar baantjes te trekken. Ik heb zelfs een nieuw badpak🙂 dus nu moet ik wel gaan zwemmen.