Dag 16 vrijdag 22 maart Joshua Tree NP naar Boron

22 maart 2019 - Boron, Verenigde Staten

Onze volgende bestemming is Red Rock Canyon Statepark. Omdat er tussen Joshua Tree en dit park maar weinig overnachtingsmogelijkheden zijn en we hoognodig moeten wassen staan we vandaag op een gewone camping.

Voor we gaan lopen we eerst nog over het gebied waar we de afgelopen dagen hebben gestaan. Dit is zeker 25 km2 groot met her en der campers, alle ruimte dus. Er is een groot stuk met zonnecollectoren, die maken een suizend geluid maar als je er wat verder vanaf staat hoor je dat niet.

Joshua Tree North BLMWat doet die boot in de woestijn......

Iemand heeft ook een boot in het zand gegraven, wat je daar nu mee moet???

Nog een kop koffie in de zon en dan: on the road again!

On the road again!

We rijden over State Roads door een mooi gebied. Onderweg zien we rotsen langs de kant van de weg vol met graffitti. Zonde, dit hebben we nooit eerder gezien.

Op een mooi plekje een stop voor de lunch en in de loop van de middag zijn we op de camping.

Mooi lunchplekje

Het is te merken dat we nu aan de mooie freecamp plekken gewend zijn want we zijn in eerste instantie een beetje teleurgesteld......kleine plekjes dicht tegen elkaar aan........maar OK niet zeuren..........er moet gewassen worden en het is maar voor 1 nachtje........ En er zijn in dit gebied ook geen freecamp plekken dus we hebben sowieso niet veel te kiezen. Het weer is prima, we kunnen lekker buiten zitten.

Arabian RV Oasis in Boron Californie

Overnachting:  Arabian RV Oasis in Boron , kosten $ 32 Gereden 130 mijl / 208 km. Temperatuur min 06 max 19 zon.