Dag 2 Vrijdag 8 maart Camper ophalen bij El Monte in Middlebury

8 maart 2019 - Terre Haute, Verenigde Staten

Alwie heeft al bericht gehad de reisorganisatie had het geld naar het verkeerde hotel overgemaakt........ het bedrag van de kamer wordt weer teruggestort op de creditcard en het hotel wordt alsnog betaald. Ook weer opgelost! Om 06.00 uur stond de bus klaar, 44 personen dit keer, iedereen snel de bus in en gaan. Rond 10.30 waren we in Middlebury ( 1 uur tijdsverschil ) en daar hadden we een aangename verassing: we waren vrijwel meteen aan de beurt😀😀. Blijkt het op volgorde van boeken te gaan en wij hebben al vroeg geboekt. Geen idee waarom we een bevestigingsmail met ophaaltijd van 14.30 hadden maar je hoort ons niet klagen! En dan de camper.........Ruud had een mail gestuurd met de vraag of wij en Alwie en Agnes een C28 konden krijgen. Met het inchecken hadden we kopie paspoort en rijbewijs al bij ons, zoals gevraagd door El Monte. Zei de man die ons hielp" ik zie dat jullie mijn mail hebben gelezen ik die van jullie ook" Wij hebben een C31 met dubbele slide out en Alwie en Agnes een C28 Four Winds uitvoering. Iedereen happy. Omdat we al zo vroeg op pad zijn stoppen we niet in Kokomo we rijden door tot Terre Haute. Boodschappen de koffers uitpakken en boodschappen opruimen neemt een groot deel van de avond in beslag maar dan hebben we alles ook op orde. Cosy in de camper we zijn weer helemaal in ons element.

Overnachting : Walmart Terre Haute, kosten $ 0. Gereden : 230 mijl. / 368 km.Temperatuur min -6  max 5

1. Zus en Frits:
    9 maart 2019