Dag 15. Zaterdag 24 Juni wandelen in de omgeving

24 juni 2023 - Henån, Zweden

Gisteren hebben we deze locatie op de Park4night app gekozen omdat het een mooie overnachtingsplek leek.En dat is ook zo maar we hadden eigenlijk geen idee waar we naar toe gingen en lieten ons verassen. Henan ligt op een van de vele eilanden aan de westkust en het is hier prachtig. Ruud heeft via Google maps een wandeling bedacht en die hebben we vandaag gelopen. Ruim 14 km door een afwisselend landschap

Wandelen omgeving HenanWandelen omgeving HenanWandelen omgeving HenanWandelen omgeving Henan Wandelen omgeving HenanWandelen omgeving Henan

soms ook wel pittig.

Wandelen omgeving Henan

Maar niet te zwaar we hebben heerlijk gelopen. Onderweg een lekkere lunch

Wandelen omgeving HenanWandelen omgeving Henan

en wij zijn happy.

Henan

Weer terug bij de camper kijken naar de boten die aanleggen lezen en relaxen. En de zwanen die hier rondzwemmen.

Zwanen komen langs

Kortom een top vakantiedag!

Gereden : 0 km. Temperatuur 21 graden en volop zon. Overnachting Henan Stallplatz in de jachthaven