Dag 12 maandag 18 maart Tucson en omgeving. Saguaro NP west Gilbert Ray Campground

18 maart 2019 - Saguaro National Park, Verenigde Staten

Vanochtend heerlijk in de zon ontbeten

Ontbijtje in de zon

Na het ontbijt, het is dan pas 08.15 uur, gaan Ruud en ik een ochtendwandeling maken. Vanaf de campground kun je verschillende wandelingen maken, dat is ook een van de redenen dat we maar 10 mijl verder zijn gereden. Het is nog vroeg maar het begint al wel warm te worden. De Cougar Trail loopt hoofdzakelijk vlak met af en toe een klein klimmetje.

Cougar trail. Wandeling vanaf de campground

Cougar trail. Wandeling vanaf de campground

Er weinig wind, het is goed dat we al zo vroeg aan het wandelen zijn. Tegen 10.00 uur zijn we terug, tijd voor koffie.  We genieten van een rustige dag rondom de camper. Beetje aanrommelen, wasje, opruimen, lezen........we hoeven nergens meer naar toe! In de loop van de middag maken we nog een rondje over de campground. Twee jaar geleden stonden we hier ook, we hadden toen problemen met de motor van de camper. Op deze plek hebben we toen een andere camper gekregen. Ruud had aardig wat hout verzameld en dat onder een struik gelegd om in de nieuwe camper te leggen. Helaas toen vergeten, maar wat blijkt: het ligt er nog steeds!!!

Als de zon ondergaat lopen we naar de rand van de campground voor een paar mooie sfeerfoto's

Zonsondergang Saguaro NPZonsondergang Saguaro NP

Overnachting: Gilbert Ray Campground , kosten $ 20. Gereden 0 mijl / 0 km. Temperatuur min 11 max 26 zon