Dag 4 Zondag 10 maart van Claremore naar Amarillo

10 maart 2019 - Amarillo, Texas, Verenigde Staten

Gisteren was een lange intense dag, vooral voor de chauffeurs. Vandaag doen we wat rustiger aan en willen om 07.30 uur vertrekken. De watertanks kunnen worden gevuld we hebben nog wel wat te doen en zetten voor alle zekerheid de wekker op 06.30 uur. Ineens gaat de Amerikaanse telefoon: Alwie wil weten of alles goed met ons is, er brand nog geen licht bij ons. Huhh?? Blijkt het al 07.15 te zijn en niet 06.15 zoals ik dacht. Foutje! Ik was al een tijdje wakker maar lag nog wel lekker. Nou ja, extra rustig aan dan maar. Met het vullen van de tanks blijken weer verschillende kraantjes dicht te staan maar Ruud weet nu waar hij op moet letten dus dat is zo opgelost. Bij de 1e koffiestop bij de Mac hebben we , in verband met het wisselvallige en regenachtige weer, overleg over de route van de komende dagen. Eindpunt van vandaag is Amarillo, daarna via White Sands National Monument naar Tucson. Daar zijn we dan veel eerder dan in onze oorspronkelijke planning maar rondom Tucson is genoeg te doen, dat is een prachtig gebied en daar is het goed weer. Het is een relaxte reisdag, we staan weer bij de Walmart, dat is goed bevallen. Op een reisdag ben je toch laat ( buiten zitten kan sowieso niet ) dus dit is een prima overnachtingsplek.

Overnachting: Walmart Amarillo, kosten $ 0. Gereden 399 mijl /  648 km. Temperatuur min 2 max 11.

1. Kees Bakkenes:
    11 maart 2019
    Jullie hebben al veel kilometers gemaakt in die paar dagen, had verwacht dat het in texas warmer zou zijn.
    Groetjes Kees (collega van Alwie).