Dag 5 Maandag 11 maart van Amarillo naar White Sands NM

11 maart 2019 - Holloman Lake, New Mexico, Verenigde Staten

Rustig opstarten vandaag we hebben geen lange reisdag. Om 08.00 uur vertrek, eerst maar weer tanken, het gaat hard met de benzine op reisdagen. We buigen naar het zuid-westen met als eindpunt White Sands, daar zijn we in de loop van de middag. De route gaat niet meer over de Interstate ( snelweg ) maar over de Highway. We komen nu ook door dorpjes en kleine stadjes, hebben wat te zien onderweg. Bij Hereford is een groot gebied met vee, echt duizenden runderen. Ook zien we enorme graansilo's. Het is jammer dat we nergens kunnen stoppen om foto's te maken, een machtig gezicht! En dan wordt bij ons moeilijk gedaan over de CO2 uitstoot van 100 koeien die in de wei lopen........

De telefoon is met bluetooth aan de radio verbonden, dat lukte voorgaande jaren niet. Dat is echt fijn nu hebben we onze eigen muziek en kan ik af en toe lekker meezingen!

Tegen 15.30 uur zijn we bij ons eindpunt van vandaag. Een paar mijl voor White Sands heb ik een mooie freecamp plek gevonden. Eerst maar eens wat foto's en een filmpje van de campers, zodat je een goed idee hebt waar wij in rondrijden.

Camper Alwie en Agnes

Camper Ruud en Friedi

Camper Ruud en Friedi

Camper Alwie en Agnes

We hebben hier een slechte verbinding dus dat volgt nog.

Een klein rondje langs het meer gewandeld en verder een relaxte avond.

Foto van ons plekje aan het meer:

Overnachting bij Holloman Lake

Overnachting bij Holloman Lake bij White Sands New Mexico

Holloman Lake, kosten $ 0. Gereden :340 mijl / 545 km. Temperatuur min 12 max 18

1. Zus en Frits:
    12 maart 2019
    Mag jij van Ruud wel meezingen😁